Оцените сайт

Неплохой
Устраивает ... но ...
Встречал и получше
Совсем не понравился

 

Наші досягнення

 

Для якісної підготовки кваліфікованих робітників Одеський професійний ліцей технологій та дизайну, за ініціативою директора навчального закладу Шапошнікової Н.П., здійснює декілька навчальних проектів:

  • Для підготовки спеціалістів високої кваліфікації та в рамках Державної цільової програми розвитку професійно-технічної освіти на 2011–2015 рр. в ліцеї започаткований проект «Електронна бібліотека Одеського професійного ліцею технологій та дизайну». Особливістю електронної бібліотеки є використання інформаційних технологій, які дозволяють вирішувати наступні задачі: забезпечення учнів необхідною навчальною літературою-методичними посібниками, рекомендаціями, каталогізація фондів бібліотеки друкованих видань та можливість роботи з великими об’ємами електронних даних.


  • В навчальному закладі започатковано інноваційний проект «Напрямки удосконалення самоорганізації випускників ПТНЗ в умовах ринкової економіки» (термін реалізації – 2012–2015 рр.), що обумовило систематичне проведення спеціальних заходів (науково-методичних семінарів, конференцій, майстер-класів), присвячених питанням успішного працевлаштування і педагогічного супроводу випускників у виборі майбутньої кар’єри. Для цього залучаються підприємці, працівники служб зайнятості, керівники малого бізнесу, співробітники податкової служби, банківські службовці, активні члени суспільних організацій, підприємств, роботодавці. 

 

  • Для підготовки фахівців на рівні міжнародних стандартів ліцей співпрацює з Фондом німецької економіки з міжнародного співробітництва (SES – служба старших експертів) в межах Україно-Німецької співпраці. В ліцеї працювали експерти з Німеччини в галузі фотографії, флористики, перукарської справи та декоративної косметики. Учні ліцею мали змогу ознайомитись із європейськими стандартами і технологіями; педагогічні працівники – отримати бізнес-консультації, підвищити кваліфікацію і обмінятися досвідом роботи.

  

  • Робота навчального закладу над інноваційним проектом «Впровадження в навчально-виробничий процес нових виробничих технологій для створення і розробки моделей одягу»Сукупність технічних, програмних та інформаційних засобів системи автоматизованого проектування (САПР) для створення і розробки моделей креслень, виготовлення лекал, дає можливість підготовки конкурентоспроможних фахівців з високими сучасними професійними якостями.


  • Навчальний заклад працює над проектом «Забезпечення професійної та соціальної реабілітації молоді з порушенням слуху в умовах професійно-технічного закладу»З 1998 року в Одеському професійному ліцеї технологій та дизайну здійснюється професійна підготовка молоді з обмеженими фізичними можливостями, створені якісні умови для надання професійної освіти з сучасних професій інвалідам з вадами слуху. Основою роботи педагогічного колективу ліцею з учнями з особовими фізичними потребами є позиція особистісно-орієнтованої взаємодії, співпраці і допомоги, уваги до ініціативи і спроможності молоді з вадами слуху. Досвідчений, відданий справі колектив викладачів і майстрів виробничого навчання ліцею під керівництвом директора навчального закладу Шапошнікової Н.П. розробив нові методики предметно-практичного навчання, створив велику кількість наочності і дидактичного матеріалу для роботи з цією категорією учнів. 

Впровадження хмарних технологій в навчально-виробничий процес ліцею

 

     В 2014–2015 навчальному році Одеський професійний ліцей технологій та дизайну Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» розпочав роботу над впровадженням хмарних технологій в навчально-виробничий процес. В навчальному закладі створена хмара, яка відрізняється від великої кількості аналогів тим, що адміністрування хмарної структури зведено до мінімуму – не потребує встановлення жодного програмного забезпечення на персональні, планшетні комп’ютери, смартфони тощо учнів та педагогічних працівників ліцею. Створення хмари є безкоштовним та дозволяє використовувати інтерактивний простір обсягом 100Гбайт необмежений період часу. Інтрефейс хмари є інтуїтивно зрозумілим, що дозволить впровадити хмарні технології в навчальний процес ліцею в найкоротші строки, не витрачаючи час на період навчання учнів та педагогічних працівників. В простір хмари вживлене програмне забезпечення, що дозволяє переглядати, редагувати та створювати необхідні файли та документи навіть без наявності програмного забезпечення на віддалених комп’ютерах учнів.

Структура хмари відображає професії, предмети згідно робочих навчальних планів, теми програми, теми уроківТеми уроків містять необхідний навчальний матеріал, який обов'язково має лист «Завдання», навчальну презентацію, додаткові відео і аудіо матеріали та комплекс по контролю знань учнів. Комплекс по контролю знань учнів розроблений відповідно до існуючого безкоштовного програмного забезпечення для створення тестових завдань, який по закінченню тестування формує підсумковий звіт з інформацією про учня, групу, час початку та закінчення тестування, отриманий бал, повний перелік вірних та хибних відповідей. Отриманий результат – підсумковий звіт – учень надсилає у встановлений строк викладачу. В ліцеї проводиться робота щодо наповнення хмари згідно встановленої стрктури.  

 

За допомогою хмари навчальний заклад планує:

  • організувати віддалену роботу як учнів, так і викладачів – «навчання навпаки»: учень вдома знайомиться із теоретичною частиною: дивиться запропоновані викладачем відео, інтерактивні презентації, а потім приходить на заняття, щоб застосувати отримані знання на уроці;
  • розвивати і зберігати базу знань навчального закладу;
  • управляти розвитком обдарованих учнів та допомагати відстаючим учням;
  • проводити дистанційне навчання для учнів, які з поважних причин не відвідують навчальний заклад.
Хмарні технологіїякі впроваджуються в навчально-виробничий процес Одеського професійного ліцею технологій та дизайну, принесуть з собою ряд переваг в освітньому процесі:
  • Технічні: мінімальні вимоги до апаратного забезпечення (обов'язковою умовою є лише наявність доступу до мережі Інтернет);
  • Технологічні: більшість хмарних послуг високого рівня або досить прості у використанні, або вимагають мінімальної підтримки;
  • Дидактичні: широкий спектр онлайн-інструментів і послуг, які забезпечують безпечне з'єднання та можливості співпраці педагогів та учнів. 
       У 2015 році Одеський професійний ліцей технологій та дизайну започаткував свій власний журнал "ProfDesing". Читачі зможуть ознайомитись не лише з друкованим виданням, а й з його електронною версією, яка включає відео-матеріали. До 60-річчя Одеського професійного ліцею технологій та дизайну випущений спеціальний випуск нашого журналу "ProfDesing". Вашій увазі представлені електронні версії журналів, які були розроблені працівниками ліцею. 

 

 Електронний журнал 

«    Апрель 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930